Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Lonneke Bakker - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen... - Reisverslag uit Angeren, Nederland van Lonneke Bakker - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

03 Februari 2015 | Nederland, Angeren

Fawaka dushi's!

Nog twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver! Het grote avontuur kan dan echt gaan beginnen. Na 2,5 jaar geroepen te hebben dat ik samen met Juul een halfjaartje naar Suriname ga, is het ineens wel heel dichtbij. Het besef dat het bijna zo ver is, begint eindelijk te komen.

Na een super leerzame en leuke stage te hebben gehad bij MEE, heb ik nog anderhalve week de tijd gehad om 'rustig' mijn laatste spulletjes te kopen, afscheid te nemen van mijn lieve vrienden/vriendinnen en familie, en mijn koffer in te pakken. (Lees: een "beetje" gestrest de laatste spullen proberen te vinden, nog een onverwachte herkansing gemaakt, al mijn to do lijstjes afgewerkt, leuke dingen gedaan met vrienden/vriendinnen en familie, en mijn backpack, koffertje én handtas drie keer in en uitgepakt. Op z'n Lonnekes dus...).

Het is een heel gek idee om iedereen zo'n lange tijd niet te zien en hier achter te laten. Maar ik verwacht dat de tijd omvliegt en dat ik voor dat ik het weet weer terug ben...

Morgen mijn backpack, koffertje en handtas écht inpakken, nog even lekker 'aan-tutten', een paar vriendinnen en mijn ouders en broer knuffelen en vroeg naar bed. Donderdag ochtend vroeg vertrek ik samen met mijn ouders en broer naar Schiphol om dan toch echt weg te vliegen...

Mijn volgende berichtje komt vanuit mijn appartement in Paramaribo!

Veel liefs,
Lonneke

  • 03 Februari 2015 - 21:06

    Pappie:

    Top Lon, hou van je❤️❤️

  • 03 Februari 2015 - 21:32

    Denise:

    Trots!

  • 03 Februari 2015 - 21:38

    Tara:

    Spannend!!
    Ga je missen mop xx

  • 03 Februari 2015 - 22:05

    Melle:

    Ziet er goed uit! Gun het je ontzettend!

  • 03 Februari 2015 - 22:10

    Fenna:

    Jaaaa nu wordt het echt echt, maar eerst nog even een dikke afscheidsknuffel morgen! Nu al benieuwd naar je volgende berichtjes!

  • 03 Februari 2015 - 22:35

    Mamsie:

    Lieve meis, ik ben reuze trots, gun je daar een fantastische tijd. Weet zeker dat je er enorm van gaat genieten en er veel zult leren! Ik zal je heeeeeeel erg missen, maar lief, dat heb ik er wel voor over, haha, jouw avontuur is het belangrijkste!
    Ik kijk uit naar april, als ik je in de tropische hitte weer kan knuffelen.
    Morgen nog een fijne dag, saam, dikke kus, mamsie

  • 04 Februari 2015 - 10:52

    Tante Marja:

    Fly Lon Fly!! voel...ruik...proef..

  • 04 Februari 2015 - 15:12

    Karin Essers:

    Hoi Lonneke,
    Leuk om op de hoogte te blijven van je avontuur!
    Een heeeeeeele fijne reis en het zal zeker even wennen zijn met het tijdsverschil.
    Het is wennen dat je er niet meer bent en bij elke nieuwe vraag moest ik even schakelen dat je er niet meer bent.
    Nog 1 nachtje!!

    Karin xx

  • 04 Februari 2015 - 16:19

    Petra Landsbergen:

    Lieve lon
    Geniet ervan en hou ons op de hoogte.
    Goed uitkijken.
    Veel knuffels luv you xxxx
    Tante peetje

  • 05 Februari 2015 - 07:29

    Lonneke Bakker:

    Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal! Erg leuk en fijn om te lezen.
    Nu onderweg naar Schiphol...
    Dikke kus, Lonneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Een groot avontuur... Vijf maanden stage lopen in het prachtige Suriname! In mijn blog houd ik jullie op de hoogte van mijn ervaringen, avonturen en belevenissen. Deze mooie ervaring wil ik graag met jullie delen. Tijdens mijn verblijf ga ik vijf maanden stage lopen bij Dienst Jeugdzorg Paramaribo, erg leerzaam en uitdagend! Daarnaast ga ik genieten van alles wat er op mij af- en op mijn pad komt. Leuke uitstapjes en tripjes, zwoele zomer avonden, stapavondjes, salsalessen, leerzame stagedagen en nog veel meer... Hopelijk genieten jullie net zo veel van mijn verhalen, als wanneer ik dat doe als ik ze schrijf.

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 4737

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Suriname!

Landen bezocht: