Suriname! - Reisverslagen van Lonneke Bakker - WaarBenJij.nu Suriname! - Reisverslagen van Lonneke Bakker - WaarBenJij.nu

Suriname!

Vijf maanden wonen, stage lopen, feesten, uitstapjes maken en genieten in Suriname!

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

Van tropisch Suriname naar tropisch Nederland

08 Juni 2015

Switi Sranan & Dushi Curaçao

14 Mei 2015

Genieten met een hoofdletter G!

14 April 2015

Mi lobi SU

18 Maart 2015

Alles went...
Lonneke

Een groot avontuur... Vijf maanden stage lopen in het prachtige Suriname! In mijn blog houd ik jullie op de hoogte van mijn ervaringen, avonturen en belevenissen. Deze mooie ervaring wil ik graag met jullie delen. Tijdens mijn verblijf ga ik vijf maanden stage lopen bij Dienst Jeugdzorg Paramaribo, erg leerzaam en uitdagend! Daarnaast ga ik genieten van alles wat er op mij af- en op mijn pad komt. Leuke uitstapjes en tripjes, zwoele zomer avonden, stapavondjes, salsalessen, leerzame stagedagen en nog veel meer... Hopelijk genieten jullie net zo veel van mijn verhalen, als wanneer ik dat doe als ik ze schrijf.

Actief sinds 12 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4751

Voorgaande reizen:

05 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Suriname!

Landen bezocht: